درباره من

سال‌ها پیش وقتی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدم به دنبال حوزه‌ای بودم که بتوانم در آن مفید و ارزش‌آفرین باشم. از آنجایی که من هم مثل بیشتر افراد، رشته تحصیلی دانشگاهی‌ام را زیاد دوست نداشتم به سراغ بررسی وضعیت فعلی‌ام رفتم تا ببینم چطور می‌توانم از توانایی‌هایی که دارم کسب درآمد کنم.

از همان دوران نوجوانی متوجه شده بودم که استعداد خاصی در یادگیری زبان انگیسی دارم. بعد از شرکت در کلاس‌های مختلف بالاخره به مرحله‌ای رسیده بودم که می‌توانستم متون انگلیسی را به خوبی بخوانم و ترجمه کنم. وقتی داشتم سبد مهارت‌هایم را مرور می‌کردم به این نتیجه رسیدم که دوست دارم مترجم باشم و با تولید محتوا به افراد کمک کنم.

به همین دلیل فعالیتم را به عنوان مترجم و تولیدکننده محتوا شروع کردم. اینقدر از کارم لذت می‌بردم که حتی فکرش را نمی‌کردم که بخواهم روزی از این مسیر جدا شوم. زمانی که در این حوزه فعالیت می‌کردم با بازاریابی محتوایی آشنا شدم و همین آشنایی مرا به سمت بازاریابی دیجیتال سوق داد.

کم کم احساس می‌کردم بازاریابی دیجیتال را دوست دارم و می‌خواهم در این مسیر فعالیت کنم. چند سالی در این حوزه فعال بودم و به کسب وکارهای مختلف مشاوره می‌دادم اما این مسیر هم به طور کامل مرا راضی نمی‌کرد. با فعالیت در دنیای بازاریابی دیجیتال به یک سرنخ جدید رسیده بودم و آن هم اینکه مارکتینگ دنیای جذابی برای من است و حضور در آن می‌تواند عطشم را برای یادگیری و ارزش آفرینی برطرف کند.

بعد از چند سال فعالیت در دنیای بازاریابی دیجیتال به سمت دنیای مارکتینگ، فروش و رشد کسب وکار جذب شدم. اما هنوز انگار تکه‌ای از این پازل برای من گمشده بود. هنوز هم احساس می‌کردم آنقدرها که باید تاثیرگذار و الهام بخش نیستم و هر روز بیشتر از قبل به بررسی وضعیت خودم می‌پرداختم.

از آنجایی که کنجکاوی جزء نقاط قوت شخصیتی من است سعی کردم با خودم خلوت کنم و ببینم چه حوزه‌هایی را بیشتر دوست دارم. کمی که عمیق‌تر شدم فهمیدم من علاقه خاصی به مباحث توسعه فردی، مارکتینگ، فروش و رشد کسب و کار دارم. دلم می‌خواست در حوزه‌ای فعالیت کنم که ترکیبی از این سه مورد را کنار هم داشته باشد.

دوست داشتم به افراد کمک کنم هم بیزینس قدرتمندی داشته باشند و هم حالشان با خودشان خوب باشد. من باورم بر این بود که افراد می‌توانند در کنار کسب ثروت بر روی خودشان هم کار کنند و به خودشکوفایی برسند. پس دوباره شروع به مطالعه کردم. حوزه‌های مختلف را بررسی می‌کردم و با افراد مختلف حرف می‌زدم.

چهار سال قبل بود که به طور اتفاقی با یک دوره رایگان در کورسرا آشنا شدم که درباره ساخت برند شخصی بود. بعد از اینکه دوره را تماشا کردم انگار صدایی درون ذهنم می‌گفت این همان حوزه‌ای است که می‌توانم در آن اثرگذار باشم. پس دوباره برنامه مطالعاتی‌ام را تدوین کردم و مسیر برندسازی شخصی را آغاز کردم.

از آنجایی که قبلا درباره مارکتینگ، فروش و توسعه فردی اطلاعات خوبی به دست آورده بودم و به افراد مشاوره می‌دادم، مباحث مربوط به برندسازی شخصی را راحت‌تر یاد گرفتم.

بعد از چند وقت کارم را به عنوان مشاور برندسازی شخصی شروع کردم. چارچوب‌های مختلفی را امتحان کردم تا در نهایت به چارچوبی سه مرحله‌ای رسیدم که به افراد کمک می‌کرد به خوبی برند شخصی خود را بسازند، تاثیرگذار باشند و در کنار درآمدزایی خودشان را هم به مرحله خودشکوفایی برسانند.

همه این حرف‌ها را زدم تا بگویم من مسیر پر پیچ و خمی را برای رسیدن به این مرحله طی کردم. این سفر 15 ساله برای من پر از نشیب و فراز و در عین حال لذت بود. بعد از اینکه یاد گرفتم در کنار کار کردن می‌توانم زندگی لذت بخش و شادی داشته باشم و به شادمانی درونی برسم همه چیز برایم تغییر کرد.

شعار اصلی من در این سایت این است :  قرار است در این دنیا خوب زندگی کنیم و به شکوفایی برسیم و کاری کنیم بقیه هم از زندگی خود لذت ببرند و به شکوفا شدن فکر کنند.

اگر دوست دارید تاثیرگذار باشید، به دنبال الهام بخشی هستید، می‌خواهید ردپایی از خود در این دنیا به جای بگذارید، بخشنده هستید و در کنار همه این صفات می‌خواهید از مهارت‌های خود کسب درآمد کنید با من در این مسیر همراه باشید. قرار است جامعه‌ای ارزشمند از افراد متخصص را ایجاد کنیم که نه تنها دنبال کسب ثروت هستند بلکه می‌خواهند دنیا را بهتر از آنچه تحویل گرفته‌اند، تحویل بدهند.

ماموریت اصلی من کمک به مشاوران، کارآفرینان، مدرسان و فریلنسرهاست تا به خودشکوفایی برسند و بتوانند از مهارت‌ها و توانایی های خود درآمدهای عالی کسب کنند. اینجا قرار نیست حرف های زرد متخصص نماها را بشنوید. هر مطلب یا دوره ای که در این وب سایت منتشر می شود بر پایه علم و تحقیقات علمی خواهد بود.